Träningsveckan & annat prat

Nu är hon på gång hörrni! Denna vecka har jag kört på med träningen och hållt kosten väldigt bra, känner mig redan mindre svullen i magen. Min mage gillar inte kolhydrater så ju mindre av den varan, desto bättre för mitt välmående. Lite kolhydrater blir det på jobbet eftersom jag äter tillsammans med barnen, då tycker jag inte att man skall sitta och peta. Men istället för flera potatisar så tar jag bara en och sen massa sallad. 
 
Måndag: Spinning
Tisdag: Låång promenad med hunden
Onsdag: Vila. Men städade och det förbränner lite lite, hehe! 
Torsdag: Styrka
Fredag: Styrka
 
Jag har aldrig förstått grejen med att träna bröstmuskler som tjej men i det styrkeprogrammet jag kör nu så ingår det och satan vad ont jag hade när jag vaknade imorse. Jag vet inte om jag skall ta bort just bröst (ev. köra på lättare vikter), för mig är det inget bra med tanke på hur ont jag har i de musklerna. Jag kan t.ex. inte häva mig upp för musklerna bara krampar. Får rådfråga folket på gymmet. 
 
Idag blir det en lugn dag, har sovit ganska dåligt inatt och vaknade med ett ryck för jag trodde att jag försovit mig till jobbet. Typiskt när jag väl kan sova ut. Skall snart klä på mig och gå ut med hunden och lite senare åker jag ut till mina föräldrar som skall passa brorsbarnen, vill busa lite med dom. Ikväll blir det nog ett glas vin här i Majorna med en vän. Imorgon har jag lurat med mamma på shopping, jag behöver nya skinnstövlar. 
 
  
   
 
Här är några av mina senaste bilder från Instagram (mikaelamiller87). FIrade fredagen med nya träningsbyxor, otroligt sköna! Köpte mina på rea på sportamore, tillsammans med ett Nikelinne. Behöver kanske inte säga vilket märke jag helst tränar i? Linus och jag använder varandra som kuddar, haha! Han har hittat en ganska bra hylla att sova på. Förra helgen var jag i Karlstad och Sunne, påvägen hem stannade vi i Säffle och köpte honung från Grön Ko, favoriten! Jag gillar verkligen Värmland, kanske känns som en lite udda grej men min kusin bor i Karlstad och jag måste erkänna att jag är lite lite sugen på att flytta dit och göra henne sällskap. 
 

Kommentarer
Ronny

Hur går det med träningen ?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback