Hej igen!

Jag har inte bloggat, på länge. Det har sina anledningar men kommer inte att gå in på några detaljer mer än att det har vart en omställning att flytta hem till Sverige igen. Är inte riktigt iordning i lägenheten än men är så mysigt att bo här, älskar verkligen min mysiga lägenhet även om den är pytteliten. Men jag behöver inte större eftersom det bara är jag, Linus och Lykke nu. Just det, jag har ju fått en hamster. Eller "fått" är fel ord, hon kom till mig kan man säga, hittade henne på en parkering när hon höll på att bli uppäten av en fågel. Min teori är att hon rymt från djuraffären som låg en bit upp, gick dit med henne men dom hade stängt så hon fick helt enkelt flytta in till mig och Linus. Är inte helt säker på hur gammal hon är men upplever att hon vuxit på dessa 3 veckor så kan inte vara så gammal.
 
Pälsdjuren 
 
Uppstart med träningen har gått si och så, jag blir ju förkyld så ofta på jobbet. Nackdelen att arbeta med barn, men är såå värt det. Har kört en hel del på mitt favoritgym och mer skall det bli. Behöver bara bli frisk, är hemma från jobbet idag för fick ont i halsen igår och haft feberfrossa inatt. Istället har jag testat att baka proteinkaka med proteinpulver från fitnessguru.se och beställt nya träningstights från stronger.se. Jag tänker inte stressa med att träna så maniskt som jag gjorde förut, jag känner att jag behöver få en bättre balans som gör att jag faktiskt kan njuta av en fika en lördag lite då och då utan att få ångest. Äta nyttigt, röra på mig och njuta av livet. Det skall jag göra, det är mitt mål nu och inte bara för att bli smal igen. Får lite hjälp av min vän Maria som är en hejare på det där med kost och träning. Allt känns så rätt just nu! 
 
 
Kycklingwok med fitnessnudlar // Hittat min dödskallesjal // Proteinkakan jag bakade förut
 
Jag ber verkligen om ursäkt för torkan och jag är förvånad om det ens är någon som läser bloggen längre. Men nu är jag tillbaka och skall försöka hålla bloggen vid liv. Funderar faktiskt på att byta namn på bloggen. iPink känns inte så himla jag längre, bloggen har några år på nacken, hehe! Om ni har några bra förslag så dela gärna med er :) 
 
KRAM! 

Kommentarer
Ronny

Vad kul att höra att hemresan gick bra!
Ta hand om hamsten och gör så att den trivs

hälsningar från sensommaren i stockholm


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback