Projektera

 
Jag har fått ett fixa-hemma-ryck. Häromdagen myste jag till det i badrummet med kakeldekor från Lagerhaus samt ny tvål, lite ljus och ny badrumsmatta. Det blev supermysigt, eller ja, åtminstone så blev det bättre. Kan inte begära allt för mycket av ett badrum som är installerat i en gammal garderob, förr så hade dom inte badrum i lägenheterna i Majorna så en skall ju vara glad ändå. 
 
Nu har jag påbörjat projekt hall, har spacklat och börjat måla väggarna. Fick en dunke med färg från Jessica med familj som dom hade över från sitt projekt vardagsrum. Super excited! Håller just nu på med att möblera hallen i mitt huvud, hallen är väldigt liten med noll förvaring. Måste hitta en bra lösning, det kan hända att denna fröken har en hel del skor som just nu ligger inknödda i ett litet skåp. Om jag har en vän med super skills när det kommer till smart förvaring - ring mig! 
 
Nu skall jag skutta in i duschen och tvätta bort målarfärg som fastnat i håret. Mamma har lurat med mig på shoppingtur, inte för att jag är direkt svårövertalad men lite svår kan jag ju spela ibland ändå. 
 
Ha en skön lördag! 

Kommentarer
Charlotte

Nice!! Jag vill också göra om hemma :) letar efter ett gammalt skrivbord. Svårt att hitta, man måste vara snabb. Idag ska jag hämta en stor kista som jag köpt :)

Ja en bra dag!


Blogg: http://charlottethoren.se
Charlotte

Nice!! Jag vill också göra om hemma :) letar efter ett gammalt skrivbord. Svårt att hitta, man måste vara snabb. Idag ska jag hämta en stor kista som jag köpt :)

Ja en bra dag!


Blogg: http://charlottethoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback