Inredningsnerven!

 
Hallen blev sååå bra! Nu vill jag göra om överallt, nya möbler, nya ljusstakar och tavlor. Det är väl nackdelen när man börjar greja hemma. Men nu känns lägenheten lite mer mysig med färgen i hallen och det jag fixade i badrummet. 
 
Igår var jag, Jessica och tvillingarna på IKEA. Det stillade inte inredningsnerven! Men den här månaden är hyfsat fattig så fick bara bli nya sängkläder, hehe! En mysig tur och Märta somnade på mig när jag bar henne i bärselen, det kan hända att livmodern ryckte till lite. Men det är ju så när det är världens sötaste tvillingar. 
 
Nu skall jag skutta in i duschen och få upp värmen. Jag fryser ihjäl! Hur skall jag överleva vintern?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback