Hot pink!

Linne & Halsband // Hatt & Skor
 
Att rosa är min färg, är väl ingen nyhet? Allt ovan MÅSTE jag ha. Halsbandet är sååå fint, linnet är väldigt Mickan. Detta tillsammans med skorna, hatten och ett par loose fit jeansshorts är något jag skulle vilja ha i sommar. Okej, jag vet att det är "vinter" här nu men alla hemma pratar om sommar, så jag hänger på i det pratet. Det är lika bra!
 
Nu gäller det bara att vara i form innan juli. Enligt Rickard har jag gått ner i vikt (eller snarare tappat fett), så det är ju inte helt omöjligt. Även om jag inte ser det själv. Å andra sidan köpte jag mig ett par jeans i storlek mindre häromdagen eftersom de paren jag använt är antingen för stora eller för slitna. Har inte provat jeansen jag hade på mig när jag kom hit, det gör jag 1 juni.
 
Jag är grym! 

Kommentarer
Charlotte

Snyggt!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback