Minisemester ♥

Det känns som att jag har minisemester, och det bästa av allt är nog att Rickard också är ledig. Eller, snarare att vi faktiskt är lediga ihop. Det händer typ aldrig. Så igår åkte vi till Claremont och besökte en galleria, den var mindre än vi trodde men Rickard fick shoppat på Ralph Lauren bland annat. Jag hittade inget där. Kan bero på att jag hade ångest efter vi ätit på Burger King, haha! Fast sedan drog vi till Waterfront istället och där hittade jag kläder på Zara och nytt fint läppglans på Dior. Blev dessutom sminkad av självaste färgexperten på Dior, han som reser runt och utbildar sådana som jobbar med Diors sminkprodukter. Det var riktigt roligt! Var hemskt nära att köpa ögonskugga för ca 700 rand men jag lyckades undvika detta, så det blev bara läppglanset som jag planerat. Diors läpppglans är de bästa jag testat. Lyxiga och mjuka läppar på några sekunder. 
 
Hemskt mysig dag igår. Åkte hemifrån 11:30 och kom hem efter 21. Kan säga att både rygg och fötter värkte. Huvva! Men värt!
 
Tråkiga instagrambilder på shoppingpåsar
och bevis på att mitt hår blivit så långt
att hårbollen blir enooorm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback