Döda för kanelbullar och kvarg?

Ja just det, jag har en blogg. Hej hej bloggen! Nu skriver jag igen, fastän att jag inte har något att skriva om. Egentligen. Sen senast så har jag jobbat (ovanligt), tränat, vart på konsert (Eminem, det var sjukligt bra!), shoppat, skaffat ny hårfärg (nygammal) och inte så mycket mera. 
 
Imorgon har jag fitnesstest inför mina PT-sessioner, någon är hyfsat nervös eftersom jag är usel på styrketräning. Man kan säga att jag är rädd för styrketräning, så vi får väl se hur det går. Men fläskfia här skall bli fit. Så det så.
Kommer att få en träningsprogram så detta skall nog bli bra, bara jag sänker mina krav några steg. Att vara nybörjare på något och ha extremt höga krav på sig själv är inte en bra kombination eftersom det oftast resulterar i att jag ger upp. Klarar jag inget på en gång så tröttnar jag, nackdelen med att vara sjukt otålig.  
 
Till middag idag blev det kyckling och grönsaker. Gissa vilken mage det är som skriker efter kanelbullar nu? KOLHYDRAAATER!! But no more. Adjöss och goddbaajs! Äter givetvis lite kolisar, men det är för att jag inte har något val då jobbet typ bara serverar fettdrypande smörgåsar. Typ. Gissa vad jag äter till frukost? KESO! Jag gillar knappt keso, men här finns inte kvarg. Jag saknar tysk kvarg från Lidl. Vattnas i munnen när jag tänker på kvargfrukost, kvarg blandat med hallon och en liten skvätt honung. Dumma Afrika! 
 
Nåja, avslutar inlägget med bilder, i vanlig ordning. Ni får nöja er med Instagram, kameran ligger fortfarande och ruttnar i en påse. 
 
Nya träningskläder, ny hårfärg, bananpankaka.
Gym, kaffe och Eminem.
Livet 
 
 

Kommentarer
Emma

Jag o barnen bakade kanelbullar i helgen :) En högst uppskattad aktivitet med smaskigt resultat! Ska spara några åt dig (eller baka nya) i välkommen-hem-present ;)

Svar: Ååh.. ja! Jag cravar verkligen efter kanelbullar. Finns det något godare? Hoppas allt är bra med er, saknar er alla där hemma!
Mickan Karlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback