Restaurangbesök

Igår tog jag och Rickard ett spontant besök på en favoritrestaurang, vi firade min födelsedag där och deras oxfilé är ljuuvlig. Att det inte är knökat där inne, det förstår jag inte. Men till alla som är i Kapstaden eller funderar på att åka hit, ni måste besöka L'apero på Long Street. Ni kommer inte att bli besvikna! 
 
Eftersom jag egentligen hade andra planer än ett restaurangbesök så var finklänningen på och var sminkad upp över öronen, det händer väldigt sällan. Men jag hade en sminklektion på Bobbi Brown, så varför inte slå på stort? Mycket nöjd med kvällen!
 
Rickard åt oxfilé och jag musslor.
Drack ett väldigt gott vin till maten, synd att jag inte minns namnet.
 
Idag blir det den vanliga söndagsrutinen, handla och städa. Fast sen skall vi in til Waterfront, herrn i huset skall shoppa. Mycket trevligt! 
 
Glad 1 juni! 

Kommentarer
Carin

Åh det låter så mysigt! Längtar så tills ni kommer hem nu. När du hittar ett gott vin eller annan dricka ta kort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback