origin coffee roasting - cape town

Har ni vägarna förbi Kapstaden så MÅSTE ni besöka Origin Coffee Roasting (28 Hudson St), ett riktigt mysigt café där man kan få världens godaste kaffe. Eller te om man föredrar det. De har dessutom en riktigt god morotskaka. Mm! Jag skall lätt åka dit igen, kanske får ta med kusinen och hennes föräldrar när de anländer. 

För att överraska så hade jag med min riktiga kamera. Enjoy!
 
Älskar att de hade köket i caféet och inte i ett annat rum
 
Det går även att köpa med sig kaffe och te.
Jag köpte ett te som utan tvekan är det godaste teet jag druckit. 
 Beställde man te får man en helt egen kanna
 Godaste latten!
Och godaste morotskakan, som jag inte ens orkade äta upp. Så stor var den!
 
 
Min bästa som gör mitt liv lite bättre och Alexandros.
 

Kommentarer
Charlotte

Mysiga bilder! :) Hoppas du har det bra där borta <3


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback