Puzzle

Igår hade jag min sista ledig dag, ikväll går jag på det fruktade kvällspasset (varför kan inte min kropp bara anpassa sig?!). Men innan dess blir det lugn och ro, har just ätit frukost och nu surfar jag runt bland bloggar. Har avföljt massa på bloglovin´ också, orkar inte med att alla skall blogga om feminism och annat viktigt. Jag vill läsa om smink, kläder, inredning och annat som får en att fly allt viktigt för ett tag. Det är vad jag har bloggar till för. Lite som alla meningslösa program på MTV, plus Keeping up with the Kardashians, mitt favvoprogram just nu. Så meningslöst men så kul att kolla på alla fina kläder och frisyrer. På tal om det så skall jag ta och bli superblond igen, jag är nöjd med min ombre men det känns inte som jag. Nu har jag testat och behöver aldrig göra om det igen.
 
Men för att återgå till verkligheten så pusslar vi just nu med transporter. Vi har haft två bilar nu ett tag och det har fungerat väldigt bra med tanke på att vi jobbar så olika, men nu är Opeln på verkstan (antagligen något stort fel med växellådan, suck!) och eventuellt har vi sålt Fiaten (skitbil nummer 1!). Såå... nu blir det jobbigt. Om vi får sålt Fiaten så får vi försöka hitta en hyrbil fram tills vi får tillbaka Opeln. Vet ni hur svårt det är att få tag på hyrbil nu när det kryllar av turister i Kapstaden? Åka buss här är uteslutet, har gjort det en gång och lär aldrig göra det igen. Ni får hålla tummarna att vi får tillbaka Opeln från verkstaden så fort som möjligt. 
 
Annars då? Jo träningen går faktiskt bra. Körde morgoncardio på gymmet igår när jag hade släppt av Rickard och Kalle på jobbet. Dagen innan körde jag ett pass på gymmet efter mötet på jobbet. Idag blir det ett pass innan jag börjar jobba. Det känns bra. Nu skall "the soft love" bort. Funderar på att anlita en PT, det är ju så billigt här att jag faktiskt borde passa på. Kosten går helt okej också, fuskade lite igår för vi hade myskväll. Det blev ett glas vitt och sushi, sedan några lakritsbitar ur Rickards gottepåse. Fast sedan höll jag mig till jordgubbarna som jag köpte efter jag vart på Spa´t och vaxat mig. 
 
Jag är så otroligt trött nu för tiden, förstår inte varför? Somnade mitt under fotbollsmatchen igår, typ vid kl 22. Hur skall det gå att jobba ikväll när jag slutar 02?! 
 
Lite tråkiga instagrambilder, som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback