Att köpa bh

I fredags efter jobbet åkte jag till gallerian för att få tag på ny bh, vilket i sig är ett mission för mig (stor byst och liten omkrets). Dels för att jag inte har någon aning om vilken storlek jag har (inte EUR-size här) och dels för att jag hatar att ha bh på mig. Brukar köra på sådana i spets, utan vadd eller bygel. Men det är nice att få en go push ibland. Så jag tog mig till La Senza och tänkte att det blir nog lätt. Pfft... shopping är då inte enkelt just nu. I 45 minuter försökte butiksbiträderna (ja, alla som jobba just då) att hitta en bh som passa. Det fanns en, en dyr sådan dessutom. 
 
Att bo i Sydafrika innebär ofta att allt nytt man gör blir ett uppdrag, som tar tid. 
 
Nåväl, nu är jag en bh rikare och 500 rand fattigare. 
 
Ni bör spana in La Senzas hemsida (här), för de har riktigt fina underkläder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback