Att komma in i rutinerna

Något som jag tycker har vart svårt sen jag flyttade hit är att komma in i träningsrutinerna igen. Det beror nog mest på att jag jobbar så konstiga tider och dagar (jobbigt för en som gillar rutiner), så därför har jag bestämt mig för att göra träningsschema månad för månad. Har sammanställt ett schema för februari, enbart cardio eftersom jag vill bränna fettet jag lagt på mig sen jag kom hit. Förjävligt att bo i ett land med otroligt god mat, haha! 
 
Så igår började jag dagen med en morgoncardio längst stranden. Kan inte släppa hur fint det är där vi bor, med utsikt in mot stan och Table Mountain. Älskar det! 
 
Idag blir det cardio på gymmet, har dock inte bestämt mig om det blir cykel eller crosstrainer. Är alltid så smockat på jobbets gym, är inte så förtjust i det stället för får alltid slåss om maskinerna. Hade vart lättare om jag bara lyfte vikter. Nåväl, det är gratis och i samma byggnad som jobbet. Smidigt. 
 
Februari -13 på Lion's Head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback