zara.com

Allt från Zara
 

Tredje inlägget för idag, hjälp! Men vad skall jag göra? Sitter inne och är sjuk, nyser och snyter ut min hjärna. Här är iallafall några godingar från Zara som jag inte hade tackat nej till. Har fått upp ögonen för Zara sen jag flyttade hit till Kapstaden. Zara-butikerna i Göteborg är tyvärr alldeles för röriga och spelar för hög musik för att jag skall vilja ens ge mig på att gå in där. Butiken som finns här i Waterfront känns lyxig och volymen är låg och det är ingen hetsig musik. Nu har jag förvisso inte vart inne på Zara i Göteborg på väldigt länge, har det ändrats? Jag hoppas det. 
 
Väskan ovan, jag MÅSTE ha den. Finns den i Sverige nu? Jag kommer nämligen inte åt svenska webbshoppen och såg den inte i butik sist. Även halsbandet är lovely, tänk till grå eller blåvit-randig t-shirt. 
 
Kikade in bland barnkläderna också, hjälp vad mycket fint Zara har till barn! Varför shoppar inte fler föräldrar kläder till sina kids där? Såg en jeansjacka med prickar på som hade vart så himla fin på brorsdottern Ella. Hint hint till svägerskan Emma! 

Kommentarer
Emma

Tack för tipset! Ska undersöka detta :) Alltid kul att testa nya affärer. Vi besökte förresten din bekants barnbutik i Åre, gud så mkt fint hon hade! En klänning till Ella från Geggamojja, en tröja till Wilme från Molo och varsina urfina mössor från en kvinna i Åre som tillverkar dem själv, fick följa med därifrån. Hade dock kunnat handla mkt mer men plånboken sa stopp. Smakar det så kostar det :p

Svar: Ja, de har väldigt fina kläder! Det är kul att variera :) Åh, ja! Jag vet! Man blir tokig, hon lägger ibland upp bilder på instagram från affären. Hade vart kul att ha en sån butik. Såg tröjan Wilmer fick, nyfiken på Ellas klänning :D Du får lägga upp bilder i bloggen på barnen :) Puss på dem från mig!
Mickan Karlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback