Morgoncardio, check!

Nu kan jag inte sitta på mitt arsle och ha ånger för att jag gått upp i vikt sen jag kom hit, nu måste jag ta tag i detta. PÅ RIKTIGT! Vaknade innan klockan åtta idag, så när sambo åkte till jobbet så gick jag ut och tog mig en morgoncardio, dessa funkar bäst för mig när det kommer till förbränning. Så nu sitter jag i sängen och är nyduschad och smuttar på mitt svenska kaffe som Rickards mamma och styvpappa lämnade kvar 
 
Skall strax ta och fixa ordning mig och åka bort till Cicci, hon skall klippa mitt slitna hår och sen skall vi ha utflykt. Vet inte vart än bara. Funderar på att kanske ta mig till optikern och boka tid, behöver nya brills. 
 
Nu blir det lite mer bloggläsning innan jag måste åka.
 
Table Mountain i morgonskrud.
Diset gjorde att det var ett otroligt vackert ljus denna morgon.
What not to love?! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback