Dagens lunch

Även idag var jag duktig och tog en morgoncardio, denna gång innan frukost som jag alltid borde göra. Till skillnad från igår så var jag inte så pepp idag, efter 30 min tröttnade jag och bytte från löpbandet till cykel. Så länge jag tränar minst en timma och svettas så är det bra. Förstår inte vart min motivation har tagit vägen? Tror hemlängtan ställer till det, fast jag skall kämpa på. Snacka om att vara hemkär, haha! 
 
Efter min morgoncardio så åt jag havregrynsgröt och nu åt jag precis bananpannkaka till lunch. Inte för att jag blir direkt mätt på det, men det är ju såå gott! Blir nog en knäckis senare så jag orkar att träna lite styrka kl fyra. 
 
- En mosad banan
- Två ägg
- En nypa salt
°
Jag brukar ha i en liten skvätt mjölk, så det blir lite smetigare.
Har även i lite havregryn så det blir aningens matigare, lättare att steka också. 
°
Idag toppade jag med kanel och kokos.
Annars frysta bär.
°
MUMS!

Kommentarer
charlotte

Kämpa! Inte så långt kvar :)

Svar: Skall kämpa på! :) Så tråkigt att jag gått upp i vikt bara, stör mig :(
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback