Jag väntar på vår.

Nu har jag avverkat vinterns alla semestrar, Sydafrika och Åre - tvära kast! Jag längtar tillbaka till Sydafrika men det känns lättare när jag vet att det snart kommer att bli vår och skönt här i Sverige. Klart att det vore hemskt skönt att få träffa R igen, men det kommer ju. 
 
Annars så är bloggen död, så jag antar att det är som vanligt? Haha! Vet inte hur jag skall få inspiration till att hålla den vid liv, hur gör ni andra egentligen? Förstår inte att folk har så mycket att skriva om? Det borde ju ge en annan inspiration men tydligen inte :) 
 
Just nu funderar jag på att sätta på en film att somna till. Skall upp och köra morgoncardio imorgon, tack och lov att jag till slut i mitt vuxna liv har lyckats skaffa mig något som kallas diciplin. Kör morgoncardio torsdag, lördag och söndag, utöver det så tränar jag tisdag, onsdag och torsdag kväll. Heja mig?! 
 
Kämpa våren, kämpa!

Kommentarer
Ronny

vi hejar alltid på dig Micka oavsett om de gäller hundutställningen, din träning eller de sköna resorna som kommer!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback