I could walk straight through hell with a smile

Jag är förbannat stolt över mig själv just nu, jag börjar närma mig mitt mål och konstaterade igår att jag inte har vägt såhär lite sen jag var tonåring. Fattar nu innebörden med eat clean, train mean. Det finns inga genvägar för mig, inte som håller i längden åtminstone. Jag behövde helt enkelt ändra min livsstil och sparka mig själv i baken för lite diciplin. Jag måste hålla stenhårt på kosten (för undantag vid t.ex. kalas osv) och det fungerar inte för mig att hitta recept för "låtsasgottigheter" för då kommer jag trilla tillbaka till gamla vanor. En del anser att man kan unna sig när man tränar hårt - och visst kan jag det men inte ha en s.k ätardag i veckan. Då hade jag aldrig kunnat ändra min livsstil. Jag har däremot unnat mig när jag vart på semester m.m. Klart att det inte alltid är kul att träna men det är heller inte alltid kul att jobba, det är tack vare att jag tränar och jobbar som jag kan åka på semester och gotta mig ibland. Ser man det så, så blir det lite lättare... tycker jag. Bara kör! 
 
  

Kommentarer
Sebastian

Det är därför denna bilden är rätt talande! Perfekt motivation. https://pbs.twimg.com/media/Awn0AtjCEAAIeG-.jpg

Svar: Mycket bra bild!
Mickan Karlsson

Lina

Hej!
Vad duktig du är! Det ger inspiration! Jag tycker att det är svårt att vara disciplinerad och inte falla för suget.
Vad äter du för mellanmål?
Och får man fråga vad du väger/längd? Känns som att du har en superfin kropp att ha som inspiration för att äta rätt och träna mer.

Svar: Hej! Vad roligt att höra, det gör mig stolt :) Jag äter oftast frukt, är jag mer än "frukthungrig" så kör jag på kvar som jag blandar ut med lite vatten, frysta bär och en liten skvätt honung.
Kroppen däremot är inte superfin, än, den är på gång :) Skall vara med i fitnessfighten under aprilmånad, worldofshape.com. Återkommer med vikt då ;) längden är 165 och har några kilo för mycket för min längd och smak.
Mickan Karlsson


Blogg: http://linajohannas.se
Ronny

och hur tycker du att du mår då ?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback