Pink-a-dot

Igår fick jag present av ett barn på jobbet, fri träning fram till sista augusti på ett gym här i Göteborg (mamman äger ett gym som verkar riktigt lyxigt och bra). Hon berättade lite om en ny träningsform som hon tror kan funka för mig. Annars är jag väldigt sugen på att köra spinning igen, det kan jag sakna ibland. Blev väldigt glad för presenten så jag får väl träna på som sjutton där nu i tre veckor, för sen dröjer det som sagt innan jag kan träna igen. Någon av mina fina vänner som är sugen på att följa med och testa gymmet? Camilla, sugen på spinning kanske?
 
  
Grillfest igår + hemsk natt = koffeinmissbruk idag.
Sista bilden är på världens bästa ögonbrynspenna, Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback