Öka takten!

Nu vill jag öka takten med träningen igen, köra hårt nu i tre veckor, är så trött på att låren och rumpan inte svarar. Har mailat en gammal konståkningskompis på FB för att få lite tips, hon har koll på sådant. Jag antar att jag måste börja kombinera konditionsträning med styrka igen, så som jag gjorde i början. Efter ett tag så slutade det att fungera för mig, då la jag och R om mitt träningsschema till att bara köra kondition och nu verkar det vara dags att tänka om igen. Viktigt är att inte träna kondition och styrka under samma träningspass. Jag som älskar konditionsträning nu, typiskt! Fast vad skall jag göra, jag vill nå mitt mål... eller rättare sagt, jag SKALL nå mitt mål. Skall kämpa på stenhårt nu eftersom jag av olika anledningar inte kommer kunna köra på ett tag nu under sommaren. Ni fortsätter väl att heja? 
 
 

Kommentarer
Lisa

Vi hejjar på dig Mickan!
Kör hårt!! :)


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback