Ny design!

Nu har jag bytt design, det fick bli en gratisdesign denna gången eftersom jag inte har tid, lust eller inspiration till att photoshopa och koda. Blir verkligen orkelös nu när jag inte kan träna, fast jag och R har vart duktiga och promenerat nästan varje morgon, innan frullen. Längtar tills han kommer till Göteborg igen efter sin visit i Jönköping så han kan sparka ut mig igen (alltid roligare att gå med honom). 
 
Nu skall jag återgå till designpilleriet, har inte PS på denna datorn så kan inte ändra så mycket mer just nu. Måste orka starta mina gamla MacBook, fungerar inte utan strömkabel och är segare än sirap. SUCK! 

Kommentarer
Lisa

Du e grym Mickan! imponeras väldans över din energi du lägger på träningen… Mysigt att ha killen hemma nu över semestern! Kram

Svar: Tack snälla Lisa! :) Ja, det är otroligt mysigt! Nu hoppas jag allt går vägen så vi kan ses varje dag, lite väl långt avstånd nu tycker jag :P Kram på dig!
Mickan Karlsson


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com
Charlotte

Snyggt! :)

Svar: Ja! Grymt bra med gratisgrejer när man själv inte pallar :D Nu måste jag bara orka lägga in ny profilbild, suck! Har inte PS på min nya dator :(
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback