Det här med långpromenader...

Alltså, jag har blivit beroende av träning, det märks nu när jag för tillfället inte tränar. Vill inget hellre än att åka till gymmet och köra ett grymt intervall- eller milonpass. Försöker ändra min inställning till långpromenader, jag har verkligen verkligen svårt för promenader, tycker det är såå långtråkigt. Någon som känner igen sig? Hur skall jag göra för att komma igång? Imorgon skall jag, hunden och min granne gå en sväng innan frukost för jag kommer att bli knäpp i huvudet om jag inte får röra mig snart. Har ätit hyfsat onyttigt (när jag väl har ätit) nu i några dagar och vart stilla, plus att kroppen samlat lite extra vätska. Känner mig 20 kg tyngre. Tänk vad träning och adrenalinkickar gör med kroppen? Kommer aldrig någonsin sluta att träna igen! Är inte långt ifrån målet nu, sista biten med att tona kroppen, MÅSTE KÄMPA!
 
Titta vad jag har fyndat i min garderob, två storlekar för stor.. men tja, heja mig?!
 
 

Kommentarer
Charlotte

Kommer man väl igång så är det underbart! Man måste ha ett mål med promenaden. I helgen som var så gick jag från Tuve och in till stan. Mitt mål var att fotografera läppstiftet från bron. (götaälvbron) därefter gick jag till operan och tittade i hamnen. Sedan var det bara att traska hem igen :)


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Matilda

Hej!
Varför tränar du inte längre? Har för mig jag läste du skulle göra en operation?
Kram M

Svar: Det stämmer att jag har opererats, för 3 veckor sedan cirka. Jag får inte börja träna hårt igen först om några veckor. Går mycket promenader osv och nu får jag bli svettig igen :)
Mickan Karlsson

Lisa

Haha, du är väl go Mickan! :)
Men visst är hon söt lilla busetrollet. Gott att kunna göra lite garderobsfynd, här är det minsann tvärtom än så länge! ;)
Kram


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback