Photography

Idag hade jag Wilmer och Ella med föräldrar här på besök, på schemat stod det fotografering. Jag har inte fotat något speciellt (förutom i Kapstaden) på säkert över ett år. Har inte orkat riktigt, tappade suget när det var så tufft med C-uppsatsen med idiotiska människor. Det var riktigt kul och det blev bra, med tanke på att jag bara använder mig av ljus vägg, dagsljus, kamera och blixt. Hade vart kul någon gång med mer utrustning :) 
 
 
Måste bara får ur mig detta, en del som fotar barn överexponerar något fruktansvärt. Det är så att man i princip bara ser ögonen på barnen. Nog för att jag gillar ljusa bilder men hur en del överexponerar är ju hemskt. Nu vet ni :D

Kommentarer
Ronny

fina bilder, du är en bra fotograf Mikka!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback