nothin' mousie 'bout it

Shoppingen i Kapstaden var helt galet bra, fick köpt mig ett lack från OPI, "nothin' mousie 'bout it", deras kollektion med Minnie Mouse. Älskar färgen, glittret och de små hjärtarna i, dock får man typ inga hjärtan med på penseln men fint är det att se på. Kanske är jag som have no talent när det kommer till att måla naglar? Tycker det är såå tråkigt att måla även om jag vet hur skönt det är när det är gjort. Finns väl inget bättre än nymålade snygga naglar? Nästan inte. 

Just nu vill jag inget hellre än att åka tillbaka, jag saknar Rickard väldigt mycket. Känns tufft att det är ca ett halvår kvar tills vi ses igen. Jag hoppas att våren kommer snart, tror det kommer att kännas lättare då. Det är väldigt spännande också att inte riktigt veta vart vi ses nästa gång, det återstår att se :)

Är f.ö hemskt sugen på ny bloggdesign men har ingen inspiration själv. Ingen som känner sig manad eller?


Kommentarer
Ronny

Är det dyrare priset på sminket i Kapstaden än det är i Göteborg?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback