Just do it!

Så, nu var lördagens morgoncardio avklarad, måste säga att jag gillade morgoncardion i Sydafrika väldigt mycket bättre än här hemma. Svettigt gym istället för strålande sol, säger sig självt. Borde ha powerwalkat mycket mer där men var mysigare att ligga kvar i sängen på morgonen. Idag reflekterade jag över hur bra min uthållighet har blivit, det känns helt galet bra. Nästa vecka börjar jag på mitt nya träningsschema, det innebär att jag skall börja löpa, väldigt spännande eftersom jag knappt har gjort det innan.
 
Mina bästa träningslåtar just nu:
will.i.am feat. Britney Spears - Scream & Shout
Jay-Z feat. Kanye West - Gotta have it
David Guetta feat. Sia - She Wolf (falling to pieces)
Foo Fighters - My Hero
Otto Knows - Million Voices
Bingo Playes - Cry (just a little)
 
Snyggskorna som jag fick av baby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback