Let's do it!

Jag undrar lite vart min träningsmotivation har tagit vägen. Jag gissar att all min energi har gått åt till att ta in och anpassa mig till det nya landet och nya staden. Vet ni hur trött jag var de första veckorna på jobbet? När man går i träningen är allt på engelska, även om vi i sverige överlag är bra på engelska så är vi inte så bra som vi tror, för vi pratar det allt för lite. Koncentration deluxe, men väldigt väldigt nyttigt, är glad att jag gör detta, 
 
Men för att komma till sak, träningen. Det har blivit alldeles för lite av den varan, har inte kommit igång även om jag vart till gymmet och sprungit x antal gånger och kört styrka en gång. Idag skall jag ge mig ut på morgoncardio här i Blouberg tillsammans med Audrey, sen skall vi till gallerian en sväng. 
 
Jag har vart vaken sen kl 7, är i våran lägenhet (i Blouberg som sagt) och här får man inte ha mörka gardiner och de vita vi har dämpar inte ljuset för fem öre. Det är väldigt jobbigt. Fattar inte hur det skall gå nu när jag kommer jobba 18-02, kommer vakna tidigt och sen vara skittrött när jag är på jobbet. 
 
Föresten, jag vet att ni är många som läser, hade vart kul om ni kunde lämna en liten kommentar :) 
 
 

Kommentarer
Charlotte

Varför får man inte ha mörka gardiner? Du får skaffa dig en sån där ögonbindel? ;P


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Charlotte

Varför får man inte ha mörka gardiner? Du får skaffa dig en sån där ögonbindel? ;P

Svar: Massa knasiga husregler här, får inte ha något in fönster och så måste gardinerna vara vita. Bara för att det skall se fint ut på utsidan :P
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Charlotte

sv: haha! Okej, ja det var riktigt knasigt!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback