Solen?

Första arbetsveckan, check! I måndags var det inga problem att komma upp och åka till jobbet, däremot så har resten av veckan vart väldigt seg. Fast skönt att det är gjort nu, nu är vardagen i rullning igen och på något vis så känns det rätt skönt att komma in i rutinerna igen. Har vart på gymmet tre gånger denna veckan, skall dit imorgon innan frukost också. Just nu vill jag bara veta när jag kommer att åka till Sydafrika, är så otålig och vill veta NU när det kan bli av. 
 
Måste ta tag i hemmet nu, skulle egentligen vart ute och gått nu men det vill aldrig sluta regna. Får bädda rent och plocka lite, sen får det nog bli en liten film. Jag saknar solen, vart är du?
 
Min lilla söta Elmer <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback