Quick update!

Dagarna bara går, hänger knappt med och nu är snart augusti slut. Snart en månad sen som R åkte hem ju, hur galet är inte det?! Jag håller mina tummar stenhårt så jag kan åka ner till honom så fort det bara går, håll ni tummarna också! Annars går allt bra, denna veckan har jag kört 4 spinningpass, är helt slut i benen och rumpan. Jobbet går bra också, skolar in sista barnet som skall in i gruppen. Roligt! 
 
Igår var det kräftskiva hos mina föräldrar. Väldigt trevligt och det är ju så himla gott med kräftor! Till efterrätt var det varm "fruktsallad" med vit choklad på, det kan jag verkligen rekommendera. 
 
Denna veckan har det vart fint väder och ännu bättre skall det tydligen bli veckan som kommer, det tackar jag så hemskt mycket för! 
 
Kräftskiveoutfit, grötfrukost, Duchess i min nya väska och min fina säng <3
Glöm inte att följa mig på Insta! @mikaelamiller87

Kommentarer
B R O W N S U G A R

Sv: Jasså? :/ tråkigt. Jag har inte orkat prova mitt än :'D


Blogg: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback