Sen senast...

 
Oj oj oj vilken torka det har varit här, igen, och jag ber om ursäkt igen för det men jobbet och träningen tar verkligen all tid. Är aldrig hemma och när jag är det vill jag gosa med hunden och skypa med Rickard. Ibland ser jag till och med på tv och läser en tidning. Det har i alla fall hänt en hel del sen senast jag skrev - träningen börjar ge resultat, jag har bokat resa till Kapstaden (25 januari - 9 februari), ändrat relationsstatus på Facebook och blivit tilldelad mentor på jobbet (för min lärarlegitimation). Det mesta flyter på, förutom att jag fortfarande inte har plockat fram kameran igen, någon dag skall jag det. 
 
Till helgen skall jag dessutom ha inflyttningsfest med oktoberfest-tema. Hade beställt klänningen men storleken stämde inte enligt måtten på hemsidan så får skicka tillbaka och hoppas att jag kan hitta någon på stan imorgon. Försökte idag men butikerna stängde visst 18 och jag anlände 18:10, heja mig? Suck. Därför tröstshoppade jag sugrör, anteckningsblock (från Lagerhaus) och inredningstidning. Ligger nu i sängen med inredningstidningen och en kopp Sweet Chai Tea, strax dags för Skype. 
 
Återkommer förhoppningsvis inom kort :)

Kommentarer
Ronny

Ja ven vad kul att du inte glömt oss helt då :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback