They say life is a battlefield, I say bring it on!

Lilla brorsonen Wilmer, som inte är så liten längre.
 
Kom över denna bilden när jag kikade i bildarkivet här i bloggen, den tog jag på Wilmer när han var några månader gammal. Är nog min favoritbild på honom, älskar plutläpparna, haha! Det är ganska tråkigt att jag inte har plockat fram min kamera än, den har legat i flera månader (som jag säkert har skrivit om tidigare i bloggen). Någon gång skall jag väl få tillbaka inspirationen, antar att all min energi går åt till jobbet just nu, det är ju fortfarande väldigt mycket nytt. 
 
Det slog mig igår att det har hänt mycket sen jag tog examen i juni. Jag har en helt annan livsstil nu mot vad jag hade som student och jag trivs väldigt bra nu även om det mest blir jobb och träning. Jag saknar att kunna umgås spontant med vänner, men jag är ju så himla trött på kvällen eftersom jag umgås med människor HELA tiden på jobbet. Det är så skönt att träna efter jobbet och sen bara komma hem och sunka. Det kan vara så att jag kommer ha mer energi sen när jag är mer inne i jobbet på ett annat sätt, mycket som är nytt. 
 
Idag på jobbet fick jag väldigt positiv respons av en elevs förälder. Blir alltid lika rörd när föräldrarna tar sig tiden att berätta hur mycket deras barn tycker om mig och att jag gör ett bra jobb. Har inte ens jobbat där i 6 månader och redan så får jag höra från föräldrar att de tycker jag är kompetent och bra med barnen. Heja heja! 

Kommentarer
Emma

I januari får du gärna damma av kameran för då vill vi gärna ha en fotosession på Ella också :-) Då är ju hon 4 mån som Wilmer var där.

Lisa

Jag kan tänka mig att du är en mysig fröken mitt ibland alla barn!
Skönt ändå att få in en rutin på livet om än att det ibland kan kännas som att man är fast i ett ekorrhjul. :)

Och ang vedklabbarna så är du varmt välkommen att komma hit och roffa åt dig ett par! ;) haha!
Kram på dig!


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com
Anonym

vad kul att höra Mikka så skall det alltid vara :)

Ronny

så har det funkat hittils i mina skolor (forts på föregående inlägg)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Anonym

Det är grymt för självförtroendet när man får höra sådant :) Och när ens kollegor berättar hur duktig man är. Plocka fram kameran NU! ;)

Svar: Haha, ja.. jag har bilder på kameran från i somras som jag måste ladda över. Det är fasiken dåligt! :P
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback