Livet genom Instagram.

Nej, jag har fortfarande inte plockat fram min riktiga kamera, kom på att jag faktiskt har bilder från en tjejhelg uppe i Brastad/Lysekil på minneskortet som jag inte har överfört än. Kass jag är! Bjuder på lite bilder från min instagram så länge. Jobbar och tränar som vanligt, förutom nu när jag åkt på förkylning, inte konstigt med tanke på att 4 st av mina elever var hemma idag pga sjukdom och resten hostar som tusan. Stackarna och stackars deras fröken som har Rudolfröd näsa, har dessutom utvecklingssamtal imorgon. Tack och lov för ipren och te :) Nu hoppas jag att förkylningen försvinner snabbt, har jag inte ont i halsen imorgon tar jag ett lugnt pass på gymmet. För ja, man kan svettas bort förkylning och så länge halsen inte gör ont och man är feberfri så går det bra. 
 
Nu skall jag slänga ihop lite fetaostbiffar, till det blir det ugnsbakade morötter, nam nam nam! 

Kommentarer
Ronny

Krya på dig!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Lisa

Åh Mickan.
Nu gör du mig kluven, det är ju den enda jag har fastnat för! Men jag vill ju absolut inte riskera att vagnen välter när det blåser lite ute, vilket det gör allt som oftast här ju!! :( Och Emmaljunga känns så "klumpig" då jag åker mycket buss ocb behöver ha en smidig vagn, likaså på alla våra små utflykter hit o dit när vi ändå packar bilen full…
Men jag tar såklart TACKSAMT emot dina tips och erfarenheter! Nu får vi sätta oss ned här hemma och plugga på lite mer!!

Kram Lisa


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com
Jess

jaaaa! bilder från lysekil! (du får inte komm aupp på en ny, försen du plockar fram de gamla bilderna... hehehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback