Exhale.

 
Nu är det snart dags för en ny vecka, denna veckan som var har känts väldigt konstig. Åkte på förkylning och nästan alla barnen på jobbet har vart sjuka, i fredags var 13 av 15 barn sjuka. Har inte kunnat träna något speciellt, körde ett konditionspass i måndags och har haft ofrivillig vila fram tills idag då jag körde ett konditionspass. Gick inte direkt bra men det beror nog på det onda i tjejmagen, sömnbrist och att förkylningen inte läkt ut helt och hållet. Två pass på en vecka istället för fyra-fem känns deppigt faktiskt men jag har räknat kalorier och försökt vara duktig ändå. Eller ja, i fredags var jag hos ett par vänner och deras två barn på middag så blev vin och god mat. Det går inte att alltid räkna men man behöver inte äta mer än vad man behöver även om man är på middag, kalas eller vad det nu kan vara. 
 
Igår skulle jag egentligen vart ute med Carro på konsert osv men det onda i tjejmagen satte stopp för det, fick även huvudvärk som satt i till morgonen idag. Väldigt synd, hade vart rätt roligt att komma ut och umgås med fröken Carro igen. 
 
Nu har föresten advent flyttat in i min lilla lägenhet, mamma var här idag och satte upp gardiner till köket som hon sytt, samt julstjärnor. Det åkte upp en stjärna i "stora rummet" också plus nya gardiner så nu är det lite julstämning här. Fast om jag skall vara helt ärlig så känns julen väldigt avlägsen nu, liksom hela vintern. 
 
Dags att sova kanske? Japp! 

Kommentarer
Ronny

vad fint det ser ut hos dig nu Mikka!

hoppas att du blir frisk snarast!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback