Hit me like a ray of sun.

Igår la jag en beställning på eleven och idag kom varorna, snacka om snabba ryck! Jag älskar när det går fort med beställningar eftersom jag är så otålig, kommer definitivt beställa från eleven igen efter detta. I paketet låg nagellack från Ciaté i färgen Halo, sololja från Hawaiian Tropic och en ny plattång. Jag har provat nagellacket och jag älskar det, värt varenda öre och förpackningen är nog den sötaste jag sett. Jag målade ungefär fyra lager för att uppnå den färgen jag var ute efter men tänker nog ändå att i sommar testa ha vitt lack under. Nu är det väldigt pärlemoglittrigt och jag hade velat se hur det blir på vitt, tror det blir ännu finare då.

HÄR är lacket som jag beställde. Vill beställa ännu mer färger!

Kommentarer
Ronny

Nagellack med sommarens färger :D


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karin

Låter toppen:)


Blogg: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback