Hej och hå!

...but I'm shaving it for later.

Jag har hört att det är viktigt att bjuda på sig själv, så varsågoda för ful bild! ↑ Den är från i lördags när jag och Carro firade hennes vän Fredriks (på bilden) födelsedag. Vi visste inte alls vad vi skulle köpa i present så det blev lösmustascher, haha! Vilket blev succé, tror vi höll på med dem hela kvällen/natten/morgonen. Givetvis så fastnade vi på vimmelbild, haha! Kul hade vi och det blev vääldigt sent, tror vi kom i säng kl 6 på morgonen. Då hade jag varit vaken i ett dygn, för att sova fram till typ 11. Ni kan ju själva lista ut vem som var dödens trött igår kväll.

Fjällen var föresten bra, åkte hem redan på kvällen i fredags (skulle åkt tidigt på lördagen egentligen), vilket var väldigt skönt faktiskt. Det blev inte jättemycket skidåkning som jag hade hoppats på, var ganska varmt vilket resulterade i tung och blöt snö i backarna. Nå ja, det var otroligt skönt att komma iväg en vecka. Glömde däremot kameran hemma så det blev inga bilder, mer än de jag tog med iPhonen då.

Nu skall jag skutta in i duschen och bädda rent i sängen.
Tjipp tjipp!

Kommentarer
Ronny

skoj att höra att du var nöjd med fjällsemestern trots snöbristen

Charlotte Thorén

sv: Tack! :)

Jag hittar inte bloggen jag berättade om igår just nu. Jag ska kika under dagen, måste bara skriva klart min komplettering.


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Petra

haha! Oslagbar bild ju!! :)


Blogg: http://petras.blogg.se/
Caroline

Med lösmustascher blir alla fester en hit! :)


Blogg: http://carromeller.blogg.se/
Air Max 2011

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!


Blogg: http://www.2012airmax4saler.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback