Hallå sommaren?

Min nya favorit t-shirt från Twist & Tango. Sjalen är från T&T också.

Alltså vad är det här? Är det meningen att min allra första ledig sommar på 10 år skall bestå av kalla höstvindar? Jag som hade köpt sololja och allt, jag hade tänkt att steka mellan flyttlådorna. Flyttlådor ja, hur går det med att packa ned hela mitt hem i papplådor? Det går sakta men säkert framåt skulle jag vilja säga. Förra veckan var jag blom, hamster- och kattvakt i Haga, veckan avslutade jag med ett besök till Halmstad för att kolla på valpar och hälsa på fina vänner. Fick med mig Fröken Eternel som stannade tors-sönd. Sen har jag väl packat två lådor fast om man ser det såhär så är det värsta redan gjort och det var att rensa garderoberna. Sjutton så mycket kläder jag har som inte används, har kastat allt eller gett bort. 
 
Det är 17 dagar kvar tills det bär av till Majorna med mitt hem. Det skall bli väldigt roligt, stressigt men roligt! Flyttar 4 augusti och den 7 augusti kommer denna fina fröken och hälsar på, den 9 augusti kör vi nämligen all in på way out west. Som vi har väntat och längtat! 
 
Nej hörrni, nu skall jag gå ut med lilla hunden Linus och sen fortsätta packa. 

Kommentarer
Ronny

Ja jag håller med dig ingen rolig sommar i år


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Peppen!


Blogg: http://mariannekarolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback