Flytten närmar sig!

Kaffemuggen och jag igen.
 
Det känns inte som att jag har tid att skriva här så mycket, men snart är det semester så får hoppas att det blir bättre då. Mina arbetsdagar blir så himla långa eftersom det tar lång tid att köra till och från jobbet, känns som att jag aldrig är hemma. Fast snart blir det bättre eftersom jag flyttar närmare jobbet, 4/8 går flyttlaset från lilla byn till härliga Majorna i Göteborg. Var och kikade på lägenheten idag igen samt för att planera flytt osv med paret som skall ha min lägenhet. Jag hade egentligen velat flytta nu under semestern men vi fick inte ihop det så får njuta av min lägenhet i en månad till. Usch som jag kommer att sakna den! 

Kommentarer
Ronny

det löser sig till det bästa ska du se :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback