Välkommen till världen Vilma!


Har ni sett något så sött förut? Det är lilla Vilma som sov på mig i flera timmar häromdagen, hon föddes den 10/1. Hon är inte min, tyvärr! Hade inte gråtit precis för hon är bland det ljuvligaste jag har sett (precis som sin storasyster Linnea), snäll liten bebis som är nöjd med tillvaron. Det värker faktiskt lite i min livmoder nu, även om det är väldigt avlägset med barn för tillfället. Av mer än en anledning, haha!

Det är något magiskt med bebisar som sover, speciellt när de ligger tätt intill en. Jag själv blir helt dåsig och lugn. Myyyys! ♥

Kommentarer
Ronny

Vad skoj att höra

ett Jättegrattis från Stockholm


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback