Fantastiskt!


Efter en månads längtan så var det äntligen dags, igår den 28/1 smällde det. Jag och mina fina vänner hade bokat in oss på Yaki-Da här i Göteborg för lite god mat, festande och trevligt mingel, för att fira min 25-årsdag som var den 5/1. Det blev väldigt lyckat, vi var 13 stycken som åt och senare kom det lite mer folk för att tjingsa och dansa loss. Fick fantastiskt fina presenter, parfym, smycken, superfin kudde till soffan och biljett till WoW-12. Om jag blev förvånad när jag öppnade kuvertet med biljetten?! JA! Det hade jag inte räknat med alls, har vart stressad över att få boka biljett eftersom de går åt som fan i år, samt är dyrare än förra året. Om jag är lycklig? JA! Nu hoppas jag bara att någon av mina vänner köper biljett också, haha!

Tusen, tusen tack underbara vänner! Ni är det finaste jag vet!

Kommentarer
Ronny

vad skoj att höra att det finns folk som bryr sig :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karin

Ser toppen ut!


Blogg: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback