Santa baby, I want a yacht.

 
Nu är det ä n t l i g e n helg och en vecka kvar att jobba innan det blir några dagar ledigt, väldigt skönt! Har dragit på mig en liten förkylning, igen! Mina kollegor bara skakar på huvudet och skrattar åt mig, barnbaciller är extra starka och nu när jag är hyfsat ny på jobbet får jag allt. Jag slarvar väldigt mycket efter träningen också, borde klä på mig varmare kläder när jag åker hem nu när det är så kallt ute. Skärpning Mikaela! 
 
Igår fick jag köpt de flesta julklapparna, passade på att hälsa på min kusin som är butikschef i en accessorizebutik i Göteborg. Älskar den butiken och kan gå runt där hur länge som helst och vilja ha allt, skall dit och shoppa lite till mig själv snart. Fast jag köpte halsbandet på bilden ovan och en snyggt guldkopparglittrigt nagellack till mig själv igår, tyckte att jag förtjänade det. Fick även hem denna klänningen från Nelly häromdagen från F.A.V, har spanat på den tidigare i en annan webshop men där var den slut. Tror den blir skön att ha när jag flyger till Sydafrika, 25 h lång resa kräver sköna kläder. 
 
Jag borde verkligen ta tag i min lägenhet, den behövs städas men jag orkar egentligen inte. Bara att göra det så jag får gjort något vettigt idag eftersom jag inte kan träna. Ikväll skall jag dessutom hem till mina föräldrar och fira minijulafton tillsammans med min bror och hans familj. Mys deluxe! 

Kommentarer
Charlotte

Snygg klänning!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback