always play to win.

 
Nu kommer ni sucka lite och tänka att jag bara tjatar om träning, det kanske stämmer, men jag gör fasiken inte mycket annat än jobbar och tränar. Sååå here we go...
 
Jag funderar på att plocka ner min våg från vinden, jag har inte vägt mig eftersom jag inte vill bli besatt av siffrorna utan vill se resultatet fysiskt så att säga. Om ni förstår? Men nu känns det som att jag borde väga mig med tanke på att jag räknar kalorier och har kört på vikten som jag vägde senast jag stod på en våg. Hoppas verkligen inte att jag har den vikten nu, det borde jag inte ha med tanke på att kläderna blir större. Ändå vill jag inte veta eftersom det finns en rädsla att bli besviken och låta det ta över istället för det resultat som jag faktiskt ser och känner. Hänger ni med? Någon som kan säga åt mig hur jag skall göra för jag verkar inte kunna ta egna beslut, haha! 
 
En annan sak som jag har tänkt på också är att jag bara känner mig nöjd efter konditionspass när jag är svettig och helt slut. Jag är aldrig nöjd efter ett styrkepass eftersom jag inte är svettig, det känns inte som att jag har jobbat helt enkelt. Vilket är fel, hoppas jag. Jag kör på lättare vikter eftersom jag vill ha långa muskler. Borde jag köra på tyngre vikter för att känna mer resultat? What to do?
 
Köpte föresten träningsbrallor på h&m och en sport-bh, väldigt sköna måste jag säga och mycket billigare än andra sportkläder. Nu behöver jag bara fler ombyten, bättre skor och sköna tröjor att träna i. Vill inte ha tighta överdelar till tighta nederdelar. Vart finner jag sköna träningströjor?

Kommentarer
Charlotte

Jag köpte grymt snygga over size linnen och t-shirt på sportlife! :)


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Lisa

Och helt fantastiskt skön att ha på sig…
O du, hur grym är inte du? Din träning gör att alla andra ligger på latsidan! Herre vilken skillnad man kan se på det kortet du lagt upp på FB. Det är nog Du som får se till att bli min PT sen när liten är ute! ;)
Starkt jobbat mickan!!
Kram


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com
Ronny

starkt jobbat!!!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback