Hej från Majorna!

Nu har jag flyttat och kommit ordning i nya lägenheten och det känns verkligen helt fantastiskt bra! Det trodde jag inte riktigt innan eftersom jag flyttade från stort till litet, men har installerat mig fint och gillar området. Lägenheten är väldigt mysig och det är ändå ganska charmigt med golv som knarrar, kanske är smekmånad bara? Haha! 
Semestern är dessutom slut och Way Out West är avverkat för i år, nu är det bara att vänta och längta till nästa år. Jädrar så skoj jag har haft det och det var mysigt att ha Karolin här för några dagar, snart tänker jag åka till Uppsala och hälsa på henne. 
 
Sitter f.ö här och klurar på om det är dags att byta bloggdesign och börja om lite, bloggen är blivit väldigt lidande under semester och flytt. Sorrylorry! 

Kommentarer
Ronny

vad kul att höra att flyttningen har blivit lyckad


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback