Pladder och sånt


Fick ett ryck och redigerade denna bilden på Linnea, den togs för ca ett år sedan, tiden flyger iväg! Hon är så himla söt och charmig nu, sitter och flirtar tills man skrattar åt henne. Skiner alltid upp som en solstråle när man ser henne, värmer i mosterhjärtat! Är nog dags för lite nya bilder på damen, eller vad säger du Carin?

Min dator gick och dog häromdagen, trodde jag, gick in till apple store och det visade sig vara laddaren som gått och dött. Trots att den nästan var sprillans ny. Hade garanti kvar så fick en ny, frid och fröjd och väldigt mycket billigare än om jag hade behövt köpa en ny. En ny dator vore dock inte fel... hmm. Får vänta i nåt år till, känns inte studentvänligt att köpa en dator för ca 11-tusen, inte just nu.

Själv så har jag nästan gått och dött också. Är förkyld. Eller ja, halsen har väldigt ont och är jättesvullen. Sen är jag brutalt hungrig också så skall ta och blanda ihop lite pulver, tänkte köra på det veckan ut. Hur bra det nu är med förkylning i kroppen. Fast vågar inte äta riktigt eftersom jag fått avboka veckans träningspass, blir så grinig, altid blir jag sjuk när träningen går som bäst. Helvete.

Nu vet ni varför jag har vart frånvarande. Nu skall jag krypa ner i soffan med min pulvershake och en kopp rooiboste med lingon- och blåbärssmak.

Adieu!

Kommentarer
Petra

Krya på dig!! :)


Blogg: http://petras.blogg.se/
Karolin

Men glöm för guds skull inte bort att köpa en ny medan du fortfarande har studentrabatten :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Ronny

Krya på dig Mikka

och du får gärna posta fler bilder på Linnea :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Carin

Åh ja det hade varit härligt! Får se om vi kan få virvelvinden att vara stilla bara :P Men hade varit jätte roligt att så så fina bilder igen. Tänk 4 månader gammal där bara kan knappt fatta att hon varit så liten nu. Skulle vi ses om en vecka? Kramar


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback