ett, två, tre...

Gammal bild :b

Finally så har jag kommit igång med träning igen efter sommaruppehåll och det är gött som Zlatan! Kan inte minnas när jag senast vaknade 7:30 och var pigg? Alltså, jag vaknade 7:30 idag på min lediga dag, JAG vaknade TIDIGT på en ledig dag. Fattar ni? Är ingen sjusovare i vanliga fall men sällan jag vaknar innan 8-9. Fab! Det måste vara det bästa med träning, hur allt känns efteråt, under själva passet vill man ju helst dö även om det är skitkul. Det roliga var att jag igår lyckades svettas på magen, kan inte minnas när jag senast gjorde det. Svett på magen tar jag som ett gott tecken på att jag äntligen är på G, på riktigt. Älskar det!

Jag funderar på att börja springa så måste köpa skor till det, fast jag hatar att springa men det ser ju så härligt ut. Minns att jag och pappa sprang för herrans många år sedan, jag höll på att dö och då var jag ändå tränad eftersom jag höll på med konståkning. Så mycket hatar jag det. Men jag vill gilla det så antar jag får psyka mig själv, lättillänglig träning, kan vara skönt att slippa passa tider osv. Ett, två, tre... just do it!

Work it harder, make it better, do it faster, makes us stronger. Som Daft Punk sjunger.

Kommentarer
Ronny

vad trevligt att du känner dig glad så här tidigt på morgonen

lycka till med löpningen


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Elin

Det stämmer nog väldigt bra :) tjejen på bilden är Ellinor, min brors flickvän, och hon åker konståkning. Vi kommer hela gänget från Kungälv, haha, du med antar jag? Hoppas du får en fin fredag, kram!


Blogg: http://elindurge.blogg.se/
Petra

Så duktig du är!! Började oxå förra veckan men vill redan ge upp. :P Har dåligt med motivation. Har du nått bra tips? :)


Blogg: http://petras.blogg.se/
Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon har också små chihuahuor :)

Rebecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback