DuWop!


När jag ändå la en beställning på Bare Escentuals-foundation och nagellack till mamma från Essie så slängde jag ner ett DuWop i kassan. Har hört från min kompis Jessica att DuWop skall vara det bästa lip plumper-läppglanset. Fast jag blev besviken, för det försa så stämde inte färgen alls med bilden på BeautyBay [klick] och sen tyckte jag inte att läpparna blev större... vet egentligen inte om jag hade någon förväntning på det, har testat andra lip plumper-glans. Får helt enkelt bli lite rikare så att jag kan göra en Kissie sen. Eller finns det någon läsare som har testat ett glans som faktiskt förstorar?

Däremot så tänker jag fortsätta att beställa från BB, billigare än att gå och köpa mineralfoundation här på stan, fast var leveransen väldigt lång. Går dock att leva med. Men med tanke på hur stor skillnad det var färgmässigt på läppglanset (bild jämfört med verklighet) så tänker jag nog inte beställa något jag aldrig sett i verkligheten. Tråkigt när färgerna inte stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback