Coucou

Café Suédois

Nu börjar jag äntligen bli helt hundra efter förkylningen, vaknade dock upp tidigt imorse och fick världens hostattack, höll säkert i sig i någon timma. Extremt jobbigt men nu är jag pigg och känner att jag orkar ta mig ut på riktigt igen. Blir dock ingen träning imorgon. Men vad hände med vädret? Varför kunde det inte vara grått och trist när jag ändå var sjuk? Jag som sett fram emot långa promenader, fika i solen och kanske ta med sig kameran ut på en liten fototur. Så himla typiskt. Får helt enkelt gräva ner mig i mina tråkiga kursböcker. Fick sms om att jag har ett paket att hämta ut, konstigt, har inte beställt något? Nu är jag väldigt nyfiken!

Idag har jag fått mig en ny hårfärg föresten, det var en kompis som är frisör som behövde en hårmodell. De skulle testa någon ny grej för att bli ljusare... eller något? Så nu är jag guldblond, det har jag aldrig varit! Har alltid velat vara åt det vita/gråa hållet men jag måste säga att jag nog gillar det guldblonda bäst, är extremt nöjd! När jag fick håret tvättat fick jag även massage från stolen, snacka om lyx såhär en måndag. Så skall man ha det varje måndag!

Åh, ser på the big bang theory och de pratar om scones. Blev sugen.. mmm!

Kommentarer
Ronny

Ett paket att hämta ut säger du Mikka?! Är jultomten redan hos dig?

Gulgblond passar väl bra som höstfärg... det är det man mest ser hos loven så här års. Det är väl inte bara måndagar vi skall unna oss lyx

utan varje dag.


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback