Björkigt värre!


Här får ni en liten smygkik på nya tapeten i hallen, har inte piffat till det som jag vill än. Skall ha ny byrå och sånt så jag får plats med alla mina skor och väskor. Blev väldigt fräscht! Nu är det bara till att rensa ur gamla byrån och bära upp den till vinden, tråkigaste trots att jag redan har slängt allt skräp som låg i den. Skall testa att ställa dit en byrå som står hemma hos mamma och pappa, som dom har fixat redan. Vet inte hur jag skall ha det än, har kollat ut två korgar från Granit också som jag tänkte kika på. Kanske hänga upp på väggen mitt emot, ha till vantar och så. Har en väldigt långsmal hall så man får tänka till lite, är nog på god väg nu att få ordning och reda.

Vad tycks?!

Kommentarer
Ronny

Det blir säkert snyggt!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
emma ce

Ser jätteläckert ut. Vill se mer :)


Blogg: http://evenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback