Zzzmååndag.

Hittade Lovisas öronmuffar i bilen, vart tvungen att prova :P

Fy satan säger jag, vilken trött dag det har varit idag. Fattade absolut inget när alarmet ringde imorse, inte heller när det ringde andra gången. Fick dra mig själv upp från den goa sängen, åla in i duschen och frösöka vakna till liv. Funkade inte. Kokade en balja med kaffe. Funkade inte. Sminkade mig, fortfarande trött. Så har jag hållt på hela dagen så jag är glad att föreläsningen idag mer var en repetition från en tidigare kurs på universitetet. Satt mest och viskade med Julia, spelade Wordfeud och doodlade i mitt anteckningsblock.

Nu har jag precis sovit en stund på soffan så dricker lite kaffe och zappar TV. Måste beställa kurslitteratur. Det är så förbannat konstigt att de lägger ett litteraturseminarium en vecka efter kursstart. Hur snablars skall vi hinna få hem böcker OCH läsa dem på på mindre än en vecka? Blir så trött. Ge oss information tidigare så vi får en ärlig chans åtminstone.

Är det föresten bara jag som vägrar vrida på elementen? Tänker INTE ge med mig än. Så nu sitter jag här och huttrar under en filt med 20 tända värmeljus.

Kommentarer
Ronny

Är det kallt hos dig med?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Amanda

Har heller inte vridit på mina element än. Känns som man välkomnar vintern då... och det gör jag inte!


Blogg: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback