Är för trött för att hitta på en bra rubrik.

Kaffe och plugg på Jacob's.

Idag mötte jag upp min kurskompis Malin för lite tentaplugg, vi tjingsade på Järntorget och gick till Jacob's Café i Haga. Där är det bra att sitta och plugga, speciellt om man går dit när det öppnar. Lugnt och skönt, så hinner man göra en hel del innan lunch och det strömmar in hungrigt folk. Känns som att jag börjat greppa tentan lite, tog bara X antal dagar, imorgon skall jag börja peta på sista och jobbigaste delen. Wish me luck!

Efter pluggeriverkstaden så gick jag hem till Jessica, där vart det halloweendisco för en hel drös med kids från Lovisas förskola. Riktigt roligt och jag tror att Lojsan var otroligt nöjd med sitt första disco. Det var musik, dans, korv med bröd, cupcakes, spökmaränger, chokladbollar, fiskedamm och en massa lek.

Nu är fröken här väldigt trött och skall sova. Har föresten glömt att berätta att jag i fredags fick min iBaby 4s och jag älskar den, såklart, jag älskar ju nästan alla appleprodukter. Kameran är awesome, kolla på bilden i början av inlägget liksom, och den är ändå fotad med instagram (en fotoapp för er som inte vet). Sen är den vit och fin. Snabbare än en get och har bra ljud. Bäst av allt är nog att jag äntligen kan multitaska (hade ju en gammal iPhone 3G förut utan den funktionen)! Äntligen kan jag smsa och lyssna på musik samtidigt, den döh!

Ja just det, sova.

Kommentarer
Ronny

Lycka till med tentan Mikka!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback