t.g.i.f

Bare Escentuals & Edblad = favoriter veckan lång.

Godmorgon där ute! Så var det fredag, igen, helt sjukt hur fort veckorna flyger. Snart har vi även klarat av år 2011, började väl alldeles nyss? Galet. Denna vecka har vart otroligt slapp, kan säga att det vart helg veckan lång. Hade skola i måndags och sedan hemmastudier tis-tors, skola idag, sen helg igen. Hemmastudier ja, har inte kunnat plugga något eftersom kurslitteraturen inte har kommit än. Känns väldigt ovärt att gå på ett litteraturseminarium idag utan att ha läst något. Bra. Ibland blir man trött, varför kunde ingen kursledare skickat ut mail för någon vecka sen med litteraturlista, eller åtminstone rekommenderat oss att köpa denna veckas bok i tid. Aja, onödigt pladder från mig.

Skall ta och sminka och klä på mig nu. Det är sjukt bekvämt med mineralpudret från bare escentuals, färdig på ett kick, på med lite solpuder och rouge så är man klar. Känns lätt på hyn och håller sig hela dagen, så har ni ännu inte testat er på mineralsmink så gör det, jag rekommenderar det verkligen.

F.ö så tycker jag att ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera, jag ser ju att ni är inne och kikar, kom igen nu! Nu får ni peppa mig lite, har börjat tröttna på bloggen. Något speciellt ni vill se mer ifrån? Måste plocka fram min kamera igen, fotar bara med min iBaby 4S, sjukt bra dock. Bilderna ovan är fotade med den.

Nu blir det att gräva i garderoberna. Ciao!

Kommentarer
Ronny

Ja tiden går väldigt fort.... här blir det mörkt redan innan man börjat

jobba i december


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Ronny

Får du inte tips om vad för bilder du skall ta?

Snart är det jul... Pepparkakshus, lussebullar, julgranar ,julpynt

julklappar


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Lisa Rydqvist.

När du skriver Mickan med CK fattar jag ingenting. :)

haha, men ja det är väl dags att uppdatera den gamla 3gs:en och skaffa sig en ny utan sprucket glas. :)

Jag såg du hade en, lyxglidare där. :)


Blogg: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback