hello monday!

Jag och Elmer idag ;)

Ny vecka - nya tag, så brukar man ju säga men jag vettifan om det stämmer på mig idag. Sitter fortfarande i myskläder, har vart ute och gått en sväng förvisso men annars är det inte mycket aktivitet på bygget. Borde gå igenom en skoluppgift som släpar efter som jag skall få redovisa imorgon, efter det har jag bara en grej kvar som måste bli gjord. Känns väldigt bra att beta av dem. Är det något som gör mig stressad så är det att han något som hänger över mig, speciellt skolgrejer, en av anledningarna till att jag hatar att plugga. Är rätt B också att jag inte har fått mina kursböcker från Adlibris än, måste vara det företaget med längst leveranstid. Helt sjukt att det skall ta så lång tid. När man dessutom betalar extra för snabb leverans. Dåligt!

Har haft en himla fin helg, lugn och skön, precis vad som behövs. Har tröttnat lite på kroglivet, känns trevligare att ta ett (eller fler) glas vin i gott sällskap. Då kan man både höra och prata med varandra. Slippa skrika och ändå inte få fram det man vill ha sagt känns inte överdrivet socialt. Börjar jag bli gammal? Är mindre än två månader tills jag fyller 25 år.

Undrar föresten när första snön kommer? Är galet kallt ute nu.

Kommentarer
Ronny

Hur länge har du fått vänta på dina kursböcker?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Mikka, jag har hört att det är fint att julhandla på Liseberg, är det sant?


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Anonym

Kan du inte berätta lite om ditt pluggande?:) Hur du kom på att det var de du ville plugga till? Hur länge du pluggat osv.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback