I solen

Idag tog jag och Carro [blogg] en tur på stan, Carro shoppade och jag dregglade över allt jag inte kunde köpa. Har hittat två fantastiska klänningar som kostar 1500:- stycket. Sååå typiskt! Bara att drömma och glömma. Men men, iaf så skulle Carro bjuda på kaffe, blev två irish coffee på SoHo, vardagslyx. Tack vännen!

Annars är det fortfarande så att jag saknar inspiration till bloggen, är i slutspurten i skolan och försöker fokusera på en analys jag skriver samt att vi har redovisningar imorgon. I helgen har jag dessutom jobbat, är helt slut efter det. Min rygg mår inte bra. Behöver massage och knäcka till den lite.

Skall försöka skärpa mig med bloggen. PROMISE!

Kommentarer
Ronny

Har du ingen massör i närheten då Mikka?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Har du någongång haft en dröm som känts som du mötte döden på ett sådant verkligt sätt?


Blogg: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback